Preventivní kampaň

DI_dalnice.jpg
DI_sebevrazda.jpg
DI_podchod.jpg
 

Drážní inspekce připravila preventivní kampaň zaměřenou na rizika hrozící na železnici lidem, kteří porušují zákon a ohrožují tak i svůj život nebo zdraví.

Podrobně o kampani

Krátké zprávy

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení: inspektor v Oddělení I Praha

22. 04. 2022

Generální inspektor Drážní inspekce, jako služební orgán podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, v platném znění (dále jen „zákon“), vyhlašuje dne 22. dubna 2022 výběrové řízení na služební místo inspektor v Oddělení I...

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení: inspektor v oddělení Ústředního inspektorátu – OI

22. 04. 2022

Generální inspektor Drážní inspekce, jako služební orgán podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, v platném znění (dále jen „zákon“), vyhlašuje dne 22. dubna 2022 výběrové řízení na služební místo inspektor v oddělení...

Vykolejení osobního vlaku v Bavorově

01. 04. 2022

Dnes 1. 4. 2022 v 5.56 hodin v Bavorově na Strakonicku vykolejil jednou nápravou osobní vlak jedoucí z Číčenic do Volar. V době vzniku mimořádné události cestovalo ve vlaku pět cestujících. Mimořádná událost se obešla bez zranění. Celkově byly škody odhadnuty na...

Tiskové zprávy

V roce 2021 zemřelo na dráhách nejméně osob za posledních 19 let

04. 01. 2022

I když v loňském roce vzrostl počet mimořádných událostí na dráhách o čtyři procenta, počet usmrcených osob klesl o 16 procent. Rok 2021 se tak dle statistik Drážní inspekce stal rokem s nejméně mrtvými osobami na dráhách od vzniku Drážní inspekce, tedy od...

Rok 2020 na dráze: nejméně mimořádných za posledních 17 let

02. 01. 2021

Drážní inspekce v roce 2020 evidovala nejnižší počet mimořádných událostí za posledních sedmnáct let, přičemž při porovnání statistik s rokem 2019 se jedná o pokles o 21 %. Počet usmrcených však klesl pouze o 3 % a počet zraněných pak o 20 %.

Šetření příčin vykolejení vlaku ukázalo slabinu v předávání informací

07. 07. 2020

Bezprostřední příčinou mimořádné události v Chodové Plané z 28. července loňského roku bylo překročení nejvyšší dovolené rychlosti o 61 km/h, ke kterému došlo díky tomu, že strojvedoucí o snížení rychlosti na trati nevěděl a při sledování trati je...